איך להשיג מעורבות בדף העסקי בפייסבוק?

כולם מחפשים "אוהדים" ומתמכרים ל"לייקים" בפרסומים שלהם ובדף העיסקי. 

לייקים זה טוב ונחמד אבל זה לא העיקר.

פייסבוק מתייחס לאיכות ולא רק לכמות ותמיד צריכים לשמור על הרלוונטיות שלכם לגולשים. 

איך הוא מודד זאת?
על פי אחוזי המעורבות (אינטראקציה) של האוהדים שלכם לפרסומים שלכם.
מעורבות = שיתוף, תגובה, רגשון ואחרון חביב לייק.

איך יוצרים את המעורבות הנחשקת הזו?
נזכרים שאתם פונים לפני אדם בשר ודם ומתייחסים אליהם ככאלה.
אתם מחכים בתור לקופ"ח או לבנק, עומדים או יושבים הרבה זמן ובא לכם לשוחח עם מי שנמצא לידכם.
מה צפוי שתעשו?

  1. תשאלו שאלה חסרת תוכן משמעותי ותצפו לתגובה, כגון: "את/ה מחכה הרבה זמן?" או "לאיזה דלפק את/ה מחכה?"
  2. תזרקו איזו הערה לחלל האוויר שתגרום לו/ה להגיב, כגון: "למה כל כך קר/חם פה?" או "לא יאומן איזה תור יש היום"
  3. תראו משהו מעניין שיגרום לו/ה להתלהב או להתרגש ולתגובה, כגון: גאדג'ט מדליק, תמונה מצחיקה או איזה סרטון בסמארטפון.
  4. תעדכנו במידע עדכני או חדשותי או רכילותי שנראה לך שי/תעביר הלאה, כגון: "שמעתי שהבנקים הורידו ריבית על מינוס בחשבון העו"ש"
    או "עשיתי מו"מ עם הבנק והצלחתי להוריד את גובה העמלה של המשכנתה שלי, מסתבר שזה אפשרי".

נכון ש"בחיים" זה מאוד פשוט?
בטח פשוט, אנחנו עושים את כל יום בכל מקום.

השתמשו בעיקרון הזה לשיווק שלכם ברשת בכלל וברשתות חברתיות בפרט.

בהצלחה :)

רוצים ללמוד כיצד עושים זאת נכון?

דברו איתנו 054-5323154